sobota, 7 maja 2016


Cześć kochani. Po krótkiej przerwie z powodu braku dostępu do laptopa. Mam dla was post z opracowaniem piosenek z płyty Tini. Na pierwszy rzut oka, piosenka, którą po prostu kocham. W rozwinięciu znajdziecie tekst, wymowę oraz tłumaczenie piosenki Tini i Jorge, która także pojawia się w filmie "Tini: Nowe życie Violetty" - " Yo te amo a ti ". Zapraszam dalej do czytania :)




Yo te amo a ti skradło mojej serce od samego początku. Nie mogłam doczekać się, aż pojawi się cała wersja. Osobiście bardziej wolę tę piosenkę po hiszpańsku, ale angielska wersja też niczego sobie.
Na początek opracowanie wersji hiszpańskiej. A w następnym poście tłumaczenie wersji angielskiej :)

Teledysk do piosenki( pochodzi z filmu ) :


Pełna wersja piosenki :


Tekst piosenki:

Por tu Amor perdi el camino
No encuentro el camino
Colgada de tus besos vivo
Soy un suspiro
Te he llorado un mar de lagrimas
Y a mi corazon le falta La mitad
Por tu Amor perdi del camino
No encuentro el camino

Yo te amo a ti
Solo a ti
Oh, te amo a ti
Solo a ti
Aunque me lastimes
En mis sueños vives
Las estrellas brillan cuando me sonries
Aun te amo a ti
Siempre sere a ti

Yo se que deberia odiarte
Y No cuidarte
Me dueles mas y mas te necesito
Esta esta escrito
Tus mentiras me hacen mucho mal
Pero siento tanto que te quiero igual
Yo se que deberia odiarte
Y No cuidarte

Yo te amo a ti
Solo a ti
Oh, te amo a ti
Solo a ti
Aunque me lastimes
En miś sueños vives
Las estrellas brillan cuando me sonries
Aun te amo a ti
Siempre sere a ti

Estamos enredados
Enterno y miente a dados
Con muelfrentar el mundo se paradosn

Te amo a ti
Solo a ti
Oh, te amo a ti
Solo a ti

Wymowa tekstu:

Por tu Amor perdi el camino
No enkuentro el kamino
Colgada te tus besos wiwo
Soy un suspiro
Te żorado un mar de lagrimas
I a mi korason la mitad
Por tu Amor perdi el camino
No enkuentro el kamino

Dżo te amo a ti
Solo a ti
Oł, te amo a ti
Solo a ti
Aunke me lastimes
En mis suenios wiwes
Las estreżas briżan kuando me sonries
Aun te amo a ti
Siempre sere asi

Dżo se ke debira odiarte
I No kłidarte
Me dłueles mas i mas te necesito
Esta esta eskrito
Tus mentiras me basen muczo mal
Pero siento tanto ke te kiero igłal
Dżo se ke debira odiarte
I No kłidarte

Dżo te amo a ti
Solo a ti
Oł, te amo a ti
Solo a ti
Aunke me lastimes
En mis suenios wiwes
Las estreżas briżan kuando me sonries
Aun te amo a ti
Siempre sere asi

Estamos enredados
Enterno i miente a dados
Kon młelfrentar el mundo se parados

Dżo te amo a ti
Solo a ti
Oh, te amo a ti
Solo a ti

Tłumaczenie piosenki:

Dla twojej miłości zgubiłam drogę
Nie znajduję drogi
Trzymana w twoich pocałunkach żyję
Jestem westchnieniem
Wypłakałam dla ciebie morze łez
Moje serce nie może znaleźć drugiej połówki
Dla twojej miłości zgubiłam drogę
Nie znajduję drogi

Ja Kocham cię
Tylko ciebie
Oh, kocham cię
Tylko ciebie
Chociaż mnie ranisz
Żyjesz w moich snach
Gwiazdy się świecą
Kiedy się do mnie uśmiechasz
Wciąż cię kocham!
Zawsze tak będzie!

Wiem, że powinna cię nienawidzić
Ale nie mogę cię nienawidzić
Ranisz mnie bardziej i bardziej ale cię potrzebuję
To jest nam pisane
Twoje kłamstwa bardzo mnie ranią
Ale wciąż czuję, że cię kocham
Wiem, że powinnam cię nienawidzić
Ale nie mogę cię nienawidzić

Ja Kocham cię
Tylko ciebie
Oh, kocham cię
Tylko ciebie
Chociaż mnie ranisz
Żyjesz w moich snach
Gwiazdy się świecą
Kiedy się do mnie uśmiechasz
Wciąż cię kocham!
Zawsze tak będzie!

Jesteśmy sobie przeznaczeni
Nie rozłączenie powiązani
Jak ustawić czoła światu rozłączeni?

Kocham cię
Tylko ciebie,
Oh, kocham cię
Tylko ciebie


I tak oto prezentuje się opracowanie tej piosenki. Po prostu ją kocham, jest cudowna. W następnym poście opracuję prawdopodobnie " I want you" albo inną piosenkę, jeszcze się zastanawiam :)


Co sądzicie o " Yo te amo a ti"?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz