poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Novy cover


Przedczoraj pojawił się trochę przez nas wyczekiwany cover Martiny, który wykonała wraz z Agustinem Bernasconi, odtwórcą roli w serialu "Soy Luna". W tym poście przedstawię Wam ich wykonanie, ale także umieszczę opracowanie - tekst i tłumaczenie. Zapraszam!




Okazało się, że piosenką, jaką wspólnie wykonali jest przepiękna "Desde Cuando" Alejandro Sanz. Moim zdaniem ich wykonanie przebija oryginał. Słucham jej na okrągło! Muszę pochwalić Tini, bo zaśpiewała po prostu idealnie, zresztą Agustin swoim wykonem też mnie zachwycił.


Desde Cuando

Ya no duele porque al fin ya te encontré

Hoy te miro y siento mil cosas a la vez
Mira si busqué, mira si busqué
Tengo tanto que aprender
Todo lo que tengo es tu mirar

De mis recuerdos salen brisas a bordar

Las locuras que tú me quieras regalar
Y mira si busqué, mira si busqué
Tengo tanto para dar
Reconozco puertas que yo sé
Se abren solamente alguna vez
Así de poco

Desde cuando te estaré esperando

Desde cuando estoy buscando
Tu mirada en el firmamento, estás temblando
Te he buscado en un millón de auroras
Y ninguna me enamora como tú sabes
Y me he dado cuenta ahora
Puede parecer atrevimiento
Pero es puro sentimiento
Dime por favor tu nombre

Desde cuando te estaré esperando
Desde cuando estoy buscando
Tu mirada en el firmamento, Vas temblando
Te he buscando en un millón de auroras
Y ninguna me enamora 
Y al final cuando te encuentro
Estabas sola

Poniżej oryginał, wersja karaoke i tłumaczenie.
Od kiedy

Już nie czuję bólu, bo w końcu cię znalazłem
Dziś na ciebie patrzę i czuję tysiąc rzeczy na raz
Zobacz, gdybym spojrzał, zobacz, gdybym spojrzał
Muszę się tak wiele nauczyć
Wszystko czego potrzebuję to twoje spojrzenie

Moje wspomnienia wyhaftowała bryza
Szaleństwa, które chcesz mi dać
Zobacz, gdybym spojrzał, zobacz, gdybym spojrzał
Mam tak wiele do zaoferowania
Rozpoznałem drzwi
Otwarte tylko raz
Powoli

Od kiedy na ciebie czekam
Od kiedy szukam
Patrzysz w niebo, roztrzęsiona
Szukałem cię w milionie zorz
I nie kochasz mnie tak jak myślisz
I teraz zauważyłem
To może wydawać się odważne
Ale to czyste uczucie
Proszę, powiedz mi swoje imię

Od kiedy na ciebie czekam
Od kiedy szukam
Patrzysz w niebo, wciąż drżąc
Szukałem cię w milionie zorz
I nie kochasz mnie
I na koniec, kiedy cię znalazłem
Byłaś sama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz