niedziela, 15 maja 2016

Kanał Tini



W końcu możemy oglądać Tini na Youtube. W rozwinięciu znajdziecie jej 3 filmiki oraz link do kanału. Mniej więcej opiszę wam również to co pojawiło się w tych 3 filmikach. Zapraszam! 




Kanał Tini jest dla nas dostępny od 14 maja bieżącego roku. Wszystkie Tinistas na to czekały. W pierwszym filmiku Tini dodała podsumowanie premiery w Madrycie.
Są to dokładniej sekrety premiery w Madrycie.


Drugi filmik na kanale Tini jest bardzo krótki, trwa około minutę. Jest on tak jak wszystkie filmikiem takim początkującym. Tini mówi w nim co będzie się pojawiać na jej kanale.


                                   

Ostatni jak na razie dostępny filmik to Tini Preguntas. Mogliśmy zadawać do niego pytania, o ile się nie mylę i teraz Tini dodała na te pytania odpowiedzi. Nad tym filmikiem chciałabym się trochę dłużej skupić, ponieważ chcę wam to przetłumaczyć. Zrobię to tutaj, nie w osobnym poście, ponieważ musielibyście trochę na to poczekać, ponieważ w planie mamy już kilka postów na najbliższe dni.

PYTANIA I ODPOWIEDZI!

1. Jeżeli mogłabyś być kimś na jeden dzień. Kto by to był?
Tini: Chciałabym być superbohaterem. Latać, mieć super moce, zniknąć. Chciałabym stać się niewidzialna.
2. Jaką najbardziej szaloną rzecz zrobił dla ciebie fan?
Tini: Czuję, że wszystko co robią jest specjalne. Wysyłają wiadomości, listy, czekają przy drzwiach aby się przywitać. To są wszystko piękne gesty, a ja  jestem bardzo wdzięczna za to.
3.  W przybliżeniu ile masz zdjęć na swoim telefonie?
Tini: Dużo, dużo. Prawdopodobnie około 5000, mniej więcej. Lubię fotografować momenty w moim życiu.
Mam zdjęcia z przyjaciółmi, z rodziną gdziekolwiek jestem. Zdjęcia dla ciebie, aby pokazać gdzie jestem.
4. W wywiadach czujesz się zdenerwowana czy bierze je jako zwykły chat?
Tini: By być uczciwym, widzę to jako zwykły chat. Najlepiej robić to naturalnie, być taka jaką jesteś. I to właśnie staram się robić, sama. Być taka sama jak jestem w domu, z moimi ludźmi, tak jak rozmawiać tutaj z tobą.
5.  Jakie jest twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Tini: Gdy byłam dzieckiem lubiłam tworzyć choreografie. Zapraszałam moich przyjaciół do domu. A oni przychodzili i już wiedzieli co mają robić. Numer 1, zrobiliśmy choreografię. Chciałabym pokazać je w filmie i chciałabym spędzać popołudnia tańcząc. Numer 2, chciałabym umieścić makijaż na nich. Chciałabym zrobić sobie włosy, dłonie, paznokcie.
Graliśmy także ' karaoke'. Te wspomnienia zawsze będą ze mną.
6. Gdybyś mogła być zwierzęciem co by to było? Pozdrowisz mnie?
Tini: Pozdrawiam. Duży buziak dla ciebie. Jakie pytanie! Chciałabym być ptakiem. Latać. Delifinem chciałabym być. Lwem. Mogę wybrać jedno, prawda? Zgadza się. 

I na końcu Tini dziękuje, mówi, że jest szczęśliwa. Wspomina, że wysłaliśmy jej więcej pytań i może nagrać kolejne filmiki. Ma nadzieję, że nam się podobało. Wspomina, że mamy nie zapomnieć o subscrypcji i, że bardzo nas kocha.


I to tyle jak chodzi o na razie dostępne filmiki na kanale Tini. 


Co sądzicie o filmikach Tini? Jeżeli jakieś się pojawią w najbliższym czasie, dłuższe gdzie będzie się wypowiadać na dany temat to na pewno dodam wam tłumaczenie tego filmiku w poście! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz