środa, 7 września 2016

Bluzy dla Tinistas!

Przeglądając Instagram zauważyłam zdjęcie z bluzą z cytatem z piosenki "My Stupid Heart" oraz inną z napisem "Stoessel 97". Poprowadziła małe śledztwo i okazuje się, że w Polsce (tylko i wyłącznie w naszym kraju) dostępne są koszulki i bluzy dla Tinistas! Zapraszam!

Znalezione obrazy dla zapytania tini 2015



Jak już wspomniałam, zrobiłam śledztwo przeglądając Instagrama i Twittera i muszę przyznać, że mi się udało. Znalazłam stronę i więcej produktów dla naszego fandomu. Nie są drogie, a moim zdaniem ładne. Zakupić je można online przez stronę SHOCK share&block *klik*, która skupia się przede wszystkim na modzie młodzieżowej, dużą uwagę zwracając na idoli nastolatek czy duże fandomy. po wpisaniu "tinistas" wyskoczyły mi cztery produkty.


Pamiętacie limitowaną edycję oficjalnych koszulek Tini wydanych w okresie Juntada Tinista? Najwyraźniej ta strona zakupiła kilka sztuk i dostępne są białe i różowe T-shirty z napisem "Yo ♥ Tini". Kosztują jedyne 40 zł. *klik*



Kolejna rzecz to biała bluza z tym samym nadrukiem co powyżej. Patrząc na modelkę stwierdzam, że wygląda ona po prostu świetnie (bluza oczywiście)! Jej cena, jak na taki produkt również jest nieduża - jedyne 65 zł. *klik*

stoessel 97 tył szara.pngstoessel 97 szara.png

I teraz kolejny produkt, który chyba spodobał mi się najbardziej, przede wszystkim dlatego, że jest szary a ja uwielbiam ubrania w tej kolorystyce. Na plecach zawarty ma napis "Stoessel 97". Kosztuje również 65 zł. *klik*

my stupid love blekitna zdj.png

Ostatnia rzecz to niebieska bluza z napisem "My stupid heart it's always fallin' in love", czyli cytatem z piosenki "My Stupid Heart". Kosztuje tak samo 65 zł. *klik*

Ja osobiście mam zamiar zakupić któryś z produktów, ale jeszcze się waham między bluzą szarą, a białą. A Wy,

Zamierzacie coś kupić?
Podobają Wam się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz