wtorek, 20 czerwca 2017

Tini i Radio Disney




Kilka dni temu Martina pojawiła się w stacji radiowej Radio Disney, gdzie udzieliła krótkiego wywiadu, który niebawem będzie dostępny w całości czy też reagowała na zdjęcia z przeszłości.


"To zdjęcie jest z konferencji w Chile. Nie pamiętam tego dokładnie, to było gdzieś około 1 sezonu Violetty"



"Ojj, proszę. Wiesz, że kocham ten moment? Ale widzę, że miałam 15 lat, Martin Fierro, rewolucja. Cały czas nie mogę w to uwierzyć, wyobraź sobie to szaleństwo."



"To jest zdjęcie promocyjne film "Tini Nowe Życie Violetty". Jest bardzo piękne, bardzo ładne zdjęcie. Pamiętam wszystko."



"To premiera w Madrycie Got me Started Tour. Pamiętam te włosy, to wszystko. W Argentynie będzie podobnie, ale nie mogę zdradzić więcej."



"Wiesz co mi wtedy powiedzieli ludzie z Disneya? Że byłam zbyt spięta i że powinnam niżej ułożyć barek, bo mi zasłaniał twarz. Pamiętam to, miałam wtedy 15 lat."



"To było w Luna Parku. Pierwsza prezentacja serialu Violetta. Wyszło ładnie. Nic nie rozumieliśmy z obsadą, to był nasz pierwszy koncert. Wielu fanó śpiewało nasze piosenki. To było niesamowite. Pierwszy kontakt z publiką, fani to wciąż pamiętają. Minęło 5 lat, ale wszystko pamiętam."

Oprócz tego Martina zadzwoniła do fanki w studio, gdzie przekazała jej osobiście, że nastolatka wygrała bilet na koncert Tini w Buenos Aires w pierwszym rzędzie !

Jak Wam się podoba wywiad?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz