wtorek, 26 września 2017

Revista Susana - sam na sam z Tini Stoessel



W rozwinięciu posta dowiecie się jak Tini pożegnała się z Violettą, czy Tini zamieszka z Pepe w Hiszpanii, o tym dlaczego rodzice ją uratowali. Tini wkrótce zaczyna nagrywać teledyski do nowej płyty! Czy Tini wróci do aktorstwa?




Od dziewczyny, bardziej pewna i z nowym wyglądem: Tini podtrzymuje swoją karierę jako solistka i wraca do Gran Rex 14 października z trasą Got Me Started Tour.


Co czujesz wracają do publiczności tyle, że tym razem jako solistka?

Na pierwszych koncertach w Gran Rex, szczęście i energia publiczności były wyjątkowe. Zapamiętam to w moim sercu. Zaczynałam w tym teatrze z Violettą i zobaczyłam tych samych fanów, którzy wtedy przyszli ze swoimi rodzicami, a teraz sami, starsi, to było bardzo emocjonujące.



Jak to było rosnąć, czując Violettę?

To było najlepsze co przydarzyło mi się w życiu. Bardzo się rozwinęłam i poznałam osoby, które będą u mojego boku na całe życie. Przeżyłam z nią wszystko co powinnam przeżyć, to coś mnie uformowało. Ale jednak dobrze jest pójść na przód.



Musiałaś mieć wyczerpujące lata?

Jak to w życiu bywa, podjęłam ważną decyzję, odkąd byłam małą dziewczynką, musiałam bardzo szybko dorosnąć. Porzucić pewne rzeczy, skończyć szkołę (przez internet/na dystans), nie widziałam przyjaciół, oddaliłam się od rodziny, to była ciężka zmiana, którą podjęłam w tamtym wieku, musiałam żyć w zupełnie inny sposób. Nauczyłam się wiele rzeczy, które były zarówno dobre i złe.



Jak to było pozostawiłaś za sobą postać?

Od pierwszego momentu wiedziałam, że Violetta nie będzie na całe życie. Teraz dzielę się tym, jakby to było coś emocjonalnego. Przeżyłam 6 lat, których nie potrafię wyjaśnić. Zagraliśmy 400 koncertów na całym świecie, nakręciliśmy 3 sezony, byliśmy w każdej części świata, film, wszystko bardzo intensywnie, ale to była przyjemna sprawa. Zmiana była bardzo troskliwa, ponieważ sama taka jestem. Nigdy nie byłam zbuntowaną dziewczyną, nie chciałam łamać zasad, schematów. W moim sercu to zakończony etap, mimo to nie mam potrzeby nagłego zerwania. Na moich solowych koncertach śpiewam piosenki z Violetty, ponieważ wiem, ze ludzi uwielbiają je słuchać.



Ubranie z naturalnego satynowego jedwabiu z koronką (konsultowana cena, Evangelina Bomparola)
Buty ze skóry (konsultowana cena, Cher)
Pierścionek ze srebra (3400, Kallalith)


Co czujesz będąc sławną?

Wiem, że to przychodzi razem z tym, co kocham robić, staram się znosić to jak najlepiej. Kiedy byłam dziewczynką, bardzo zaskoczył mnie temat wystawienia i krytyki. Moja rodzina wtedy mi pomogła, ocalili mnie. Skierowali moją głowę i serce w rzeczy, które są najważniejsze.



Nie czujesz się zakłopotana, gdy twoi rodzice są tak obecni w twojej karierze?

Nie. Przydarzyło mi się to kiedy byłam mała, kiedy jeszcze się rozwijałam, kosztowało mnie to, wyceniło to moje drugie życie rodzinne.






Nawet wtedy, (nie czułaś się zakłopotana) kiedy nagrywałaś teledysk i całowałaś Pepe Barroso, obecnie swojemu chłopakowi?

Ta sytuacja była zabawna, ponieważ mój tata nie ma z tym problemów, ale ja go poprosiłam, aby wyszedł z nagrania, na ten moment i było bardzo spokojnie. Wyobraź sobie, że te rzeczy bardziej niebezpieczne, nie będą komentowane w mediach. To jest moja prywatność.



Poznaliście się podczas nagrywania Great Escape?

W czasie tych dni zbliżyliśmy się bardzo do siebie i zaczęliśmy się poznawać, widywać się w momentach, kiedy on mógł znaleźć czas albo ja. Po czasie zostaliśmy parą.



Jak zamierzasz odnieść to do swojego zawodowego życia?

Bardzo szanujemy przestrzeń drugiej osoby, to jest bardzo dobre, kiedy masz związek na odległość. Jestem ekstremalnie zrelaksowana i ufam osobie, którą mam u swojego boku, on jest moim księciem. Teraz studiuje w Los Angeles, został mu ostatni rok i chce wrócić do swojego kraju, Hiszpanii.






Zamieszkasz tam?

Nie wiem. Sądzę, ze nigdy nie porzucę swojego kraju. Pewnie, w którymś momencie wyjadę i wrócę. Staramy się nie widzieć nie dłużej niż miesiąc.



Rozmawiacie już o małżeństwie?

Bardzo bym chciała, to od zawsze moje wielki marzenie, wyjść za mąż i mieć rodzinę. To moje priorytety w życiu, jestem osobą, która dzieli się swoimi chęciami. Lubimy o tym rozmawiać, ale nie wyjdę za mąż jutro, hahaha.



Nagrywałaś z Davidem Bisbalem piosenkę "Todo es posible" do filmu Tadeo Jones 2, jak się poznaliście?

Nie poznałam go wcześniej, ale cały świat o nim mówił. Kiedy powiedziano mi, co to będzie za projekt z Davidem, dostałam kopa. A wielkim walorem było to, że Argentynka zaśpiewała do hiszpańskiego filmu.






Nagrałaś też "It's a lie" z The Vamps.

Ta płyta przez dwa miesiące była na pierwszym miejscu w sklepach, a piosenka, którą zaśpiewałam z nimi jest najbardziej odsłuchiwaną z płyty.



Jak czujesz się śpiewając po angielsku?

Nie jest tak samo, ale czuję się bardzo komfortowo. To bardzo ciężka praca, ponieważ bardzo lubię wszystko rozumieć. Wiele czasu poświęciłam, żeby brzmiało dobrze.



Która piosenka jest twoją ulubioną?

Wszystkie piosenki są specjalne, zależy od kraju, w którym jestem. Kiedy publiczność śpiewa piosenkę podczas koncertu, to właśnie ten moment jest moim ulubionym, ponieważ bardzo się cieszę, kiedy ludzie ją lubią.



Jak będzie nazywać się twoja płyta?

Na tą chwilę mogę powiedzieć tylko tyle, że wkrótce będę nagrywać teledyski i będziecie mogli posłuchać nowej piosenki.






Jak widzisz się za 10 lat?

Nigdy nie wiem co powiedzieć, ponieważ nie wiem co wydarzy się jutro. Lubię żyć dziś. To co sobie wyobrażam, to posiadanie rodziny, wyjście za mąż, nowe muzyczne wyzwania, również aktorstwo, ponieważ mam zamiar bardzo szybko to wznowić, uwielbiam to.



Masz jakieś  aktorskie propozycje?

Są rzeczy, które muszą się wydarzyć, będą genialne, ale nie mogę powiedzieć.



Chciałabyś powiedzieć dziękuję...

Swojej rodzinie, swoim przyjaciołom, wszystkim, którzy mnie wspierają, którzy chcą dla mnie dobrze. Wszystkim tym osobą, które pojawiły się na mojej drodze, aby nauczyć mnie czegoś i oczywiście Bogu.



Artykuł:





Backstage:



Zdjęcie użytkownika Tini Stoessel News.pl.
Zdjęcie użytkownika Tini Stoessel News.pl.

Zdjęcie użytkownika Tini Stoessel News.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz