niedziela, 14 sierpnia 2016

Back to school #1


Dopiero (a może aż) połowa sierpnia, a mimo to wielu z uczniów już robi zakupy szkolne i organizuje sobie wszystko, co potrzebne do przetrwania kolejnego roku nauki. Zostawimy za sobą spanie do 12:00, lekkie letnie ciuchy. Niektórzy z nas zmieniają szkołę, albo wchodzą na wyższy stopień edukacji, jak np. w moim przypadku, co wiąże się z lekką zmianą otoczenia, a także ludzi, dlatego znajdziecie tu także kilka porad jak dobrze spędzić rok szkolny i jak zorganizować naukę. Zapraszam!



Dzisiejszy post rozpoczniemy od artykułów szkolnych, ale nie będę Wam pokazywała wszystkiego od plecaka po ołówki. W sumie ten temat będzie najmniej obszerny w tym poście. Chciałam Wam powiedzieć o zeszytach, które można skojarzyć z Martiną - w Biedronce jest zeszyt z napisem "Easy come. Easy go.", co można wziąć za część piosenki "Great Escape": Easy come, easy go for a minute. I can't keep my hands of you.

Do tego dość często spotykanymi zeszytami w większości marketów jest taki z napisem "Love is in the air" (jak tytuł piosenki "Amor en el aire", tylko w innym języku), a także "All you need is love", czyli cytat, za którym Tini wręcz szaleje. Nie ma sensu pokazywać Wam wszystkich artykułów, bo po co mam umieszczać tu ołówki, gumki do ścierania lub temperówki? Myślę, że w tej kwestii trudno upodobnić się do Tini ;)

A więc kolejny temat to moda. Przygotowałam Wam kilka stylizacji na co dzień do szkoły, w których mogliśmy widzieć Tini (niektóre trochę przerobiłam żeby lepiej się nadawały do szkoły). Do tego jedna stylizacja sportowa (na chociażby w-f), a także jedna elegancka, na okazje typu akademii szkolnych.


Bluzka

Spodnie

Chustka


Bluzka

Bluza

Marynarkę zmieniłam na luźną bluzę dla wygody. Poza tym-kto na co dzień chodzi do szkoły w marynarkach?!

Spodnie


Bluzka
DaWanda Koszulka z napisem - T-shirt koszulka CELFIE - LUKATEE


Spodnie

Postanowiłam dodać boyfriendy z mniejszą ilością dziur, bo choć spodnie Tini bardzo mi się podobają, to do szkoły lepiej ograniczyć te wszystkie otarcia i dziury.

Plecak


Bluzka

Spodnie

Chcąc uzyskać efekt bardziej zbliżony do Tini - koniecznie podwińcie nogawki.


Postanowiłam zrobić jeszcze jedną stylizację na ciepłe dni - w końcu do szkoły chodzimy też w ciepłym wrześniu i upalnym maju oraz czerwcu.

Bluzka
Sweterek zastąpiłam  bluzką bez ramion, idealną na upalne dni.

Spodenki


Pora na odrobinę elegancji:

Koszula

Spódnica


Koszulka

Legginsy


Jeśli chodzi o buty, Tini dość często nosi ostatnio zwykłe, czarne, długie trampki Converse. Możecie kupić zwykłe, niekoniecznie firmowe. Dostaniecie je niemal wszędzie!

Druga część już wkrótce!
Podobają Wam się ubrania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz