sobota, 27 sierpnia 2016

"Heidi, bienvenida a casa"

Obserwuj ten blog!

Wczoraj na blogu pojawił się post w którym zawarłam nowości o sztuce Cardenio, dziś natomiast przyszedł czas na nowe informacje o serialu, który już wkrótce wejdzie na ekrany, mam na myśli oczywiście serial "Heidi, bienvenida a casa". Zapraszam do posta, w którym zebrałam najnowsze i najistotniejsze informacje na temat nowej produkcji z udziałem Mechi.



Jak już wcześniej pisałam, niestety tego serialu nie będziemy mogli oglądać w Polsce, chyba że macie w swoim telewizorze jakieś argentyńskie lub hiszpańskie, czy włoskie kanały, bo właśnie m.in. w tych krajach produkcja "wejdzie na ekrany" już niedługo, choć dokładna data jest jeszcze nie znana. Na razie trwają nagrania, podczas których Mercedes zaprzyjaźniła się z całą "załogą". Dużym plusem dla nas jest to, że do nowego serialu dołączy ścieżka dźwiękowa, którą obsada nagrała już jakiś czas temu, w tym także Mechi!
















Czy Wy tak jak ja nie możecie się doczekać efektów pracy naszej królewny i jesteście z niej tak bardzo dumni? ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz