piątek, 7 października 2016

SPOTKANIE Z TINI W ARKADII...niestety

I teraz Tinistas z całej Polski pogrążą się w smutki. SPOTKANIE Z TINI W ARKADII ODWOŁANE! Empik na wydarzeniu odnośnie spotkania napisał, że zostało odwołane z powodów "organizacyjnych", nie podając konkretnych informacji. Treść ich wiadomości klik*

Szanowni Państwo, 
Drodzy fani Martiny Stoessel – Tini,

Z największą przykrością informujemy, że ze względów organizacyjnych jesteśmy zmuszeni odwołać spotkanie z Martiną Stoessel, które planowaliśmy na 13 października w warszawskiej Arkadii.
Universal Music Polska, Empik, CH Arkadia.

Jestem załamana, ponieważ ostatnie kilka dni poświęciłam nad organizowaniem dojazdu i pisaniem postów na temat spotkania. Starałam się przekonać rodziców by pozwolili mi się tam wybrać.  A tu tak nagle z dnia na dzień wszystko odwołali.
Przepraszam ,że ten post jest taki krótki ale jest mi przykro i nie mam weny by więcej pisać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz