niedziela, 2 października 2016

Tini w Polsce!

Martina Stoessel Violetta Polska
Polska jednak nie została odrzucona! Piszę ten post mając całą twarz w łzach, wierzcie mi, ciągle płaczę, nie mogę powstrzymać emocji. Tini na swoim Twitterze ogłosiła spotkanie w Polsce. Zapraszam!



Od razu mówię, że błagam o docenienie tego posta bo ręce mi się niewyobrażalnie trzęsą mi się ręce. Tini napisała o tym zaledwie pół godziny temu i od wtedy jestem w tym stanie. Jak widać w opisie obok zdjęcia, spotkanie z nią odbędzie się 13 października br. w warszawskiej Arkadii w godzinach 15-18. Wydarzenie dla każdej Tinistas, trzeba tam być. Nie wiem, czy rodzice mi pozwolą, choć wyjaśniając im moją reakcję, raczej się zgodzą, haha :D

Czyli: 13 październik w godzinach 15-18 w Warszawie w Arkadii spotkanie z Tini.

Będziecie?
Jak zareagowaliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz