czwartek, 29 czerwca 2017

Dołączyłam latynoskie rytmy i miejski pop, który zawsze śpiewałam z moimi przyjaciółkami ~ Tini dla Gente



Tini zdradza nowości o płycie i opowiada o dalszych planach i o swoim życiu.
Zapraszam do rozwinięcia!





Podkręć głośność i tańcz w kapciach. Niebawem ciąg dalszy trzech nowych utworów muzycznych nagranych w Eagle Rock Music Studio Los Angeles, razem z Olgą, pieskiem pincherem na koszulce, która promuje jej kolekcję letnią wydawaną w Europie. Alternatywny krok w stronę strojów tworzonych przez Bogani „kolejna z niespodzianek, które są przygotowane na # GotMeStarted- Latin America Tour” pokaże również swój nowy złoty mikrofon od firmy 8 days Sound, od tej samej firmy, która stworzyła mikrofony dla Madonny, Beyonce i Taylor Swift.

"Potrafię spędzić 14 godzin nad oglądaniem "Pamiętników wampirów". 20 letnia Martina Stoessel trzymająca swoje biuro w iPhonie, podejmuje wielkie decyzje i kolejne kroki w branży.


Zdecydowałaś się rzucić Violettę, aby rozpocząć śpiewać jako Tini?
Tini: W wieku 15 lat byłam bezwarunkowo szczęśliwa.I nagle zdjęłam kostium, który przyniósł mi tyle wygody i bezpieczeństwa przez te 5 lat, zaczęłam się zastanawiać i co teraz?! Violetta wyciągnęła do mnie rękę, dzięki której nie musiałam zaczynać od zera ale jednocześnie nie musiałam zawracać głowy w wielu sprawach, co sprawiało, że czułam się bezpiecznie. Pozwoliła mi niezawodnie odnaleźć siebie. To jest jak usunięcie po dwóch dniach tatuaży, których "nie ma już ze mną”. I w pociągu z definicjami redefi, otwierają się "nowe dźwięki", jak ujawnia. Hollywood Records - jedna z głównych wytwórni z Disney Music Group - zjednoczonych z kolumbijczykami Andrews Torres i Mauricio Rengifo, producentami Despacito. "Rozmawiamy dużo, chcą mnie poznać, wiedzieć co czuję i co chcę opowiedzieć. Fascynuje mnie robienie piosenek od początku do końca" - mówi.



Zdecydujesz się zbliżyć się do nowych wpływów, w tym spółki z kolumbijczykiem Sebastianem Yatra na scenie w Gran Rex (30 czerwca i 1 lipca) przy lądowaniu ze swoją #GotMeStarted-Tour: Preferujesz reggaetonera (gatunek muzyczny, będący połączeniem muzyki reggae z muzyką hip-hop i rap)?

- Był jakiś dźwięk. Album, który przygotowuję jest bardzo dorosły, starszy, jest bardziej mój. Dołączyłam latynoskie rytmy i miejski pop, który zawsze śpiewałam z moimi przyjaciółkami. Ponadto, komponowałam z autralijką Leah Haywood - która pracowała z Demi Lovato i Seleną Gomez -, któa pomagała mi tworzyć po angielsku. Jak mówi Mauricio Rengifo, jeśli się tylko jedemu gatunku, pojawi się ryzyko zanikania na rynku. Dzisiaj ludzie chcą tańczyć, czuć temat piosenki: jeśli piosenka jest dobra, nie ważne w jakim rytmie.

Podróżowała przez trzy miesiące po dziewięciu krajach europejskich - siedemnaście miast - gdzie zaoferowała dwadzieścia trzy show, a teraz przenosi się do Gran Rex. W między czasie została wybrana jedną z najbardziej wpływowych kobiet świata przez The Hollywood Reporter, jadła z królami Hiszpanii i ma swoją własną gwiazdę na ścieżce na alei Corrientes. Wszystko, bez odstępowania od bycia nastolatką.


Decydujesz uniezależnić się: istnieją jakieś życiowe bunty? 
Nigdy nie potrzebowałam się buntować. To czego chcę i potrzebuję to rozmowa. Moi rodzice potrafią mnie wysłuchać i doradzić. Więź z nimi wzrosła; jeśli protestuję, jest to przez to, że nie chcą mi pozwolić jechać samej lub z przyjaciółkami do Cariló (mówi wdzięcznie). A gdybym udała się w pojedynkę, bo tyle czasu podróżuję, tym razem jestem w domu z nimi, w mojej firmie. Na razie jestem szczęśliwa, że oddzielają mój pokój od reszty domu w ostatniej reformie (śmiech).


Zdecydowałaś nie zawracać sobie głowy stanem twojego konta bankowego: skromność czy zawrót głowy? Jaki jest twój stosunek do pieniędzy?

- To pozostaje w rekach mojego taty. Każdy tak często mówi mi: "Jeśli potrzebujesz lub chcesz wiedzieć jak się mają rzeczy, usiądziemy i ci opowiem". Na razie wybieram skupić moją uwagę i energię na tym co jest artystyczne i dostać w sprawach umownych tylko na końcu. Moja pierwsza duża inwestycja to było małe mieszkanie, w którym dzisiaj mieszka moja babcia (Maria Luisa, 85 lat, miłośniczka perfumów i ciuchów Tini, "jest bardzo dumna"). Jestem bardzo mało konsupcyjna: jeżdżę Fiatem 500, który dostałam na 15 urodziny, nie mam komputera, a telewizor w moim pokoju był prezentem od rodziców. Moją zgubą jest moda. I jeszcze niedawno idą po ulicach Los Angeles, widziałam taki portfel i zapytałam: "mogę go kupić?"



Zdecydowałaś się nie robić terapi, gdy tak wiele gwiazd w twoim wieku, które są tak utracone w swoim sukcesie: jak chronisz swoją głowę? 
-Z uczuciem. Po euforii show, docieram do hotelowego pokoju i jestem sama, co może być druzgocąca dla nastolatek. Dlatego ważne jest, aby zawsze był ktoś kto otworzy ci drzwi. W tej części świata, gdzie jestem, zawsze mogę liczyc na pewnego rodzaju firmowy łańcuch: przychodzi przyjaciółka, przychodzi Fran (jej brat) albo mama.... Jestem zdrową dziewczyną. A kluczem są moi rodzice. Oni zawsze uczyli mnie, że jadę z miłością. Zawodowo rosnę z 4 przekonaniami: 1. nigdy nie poprzedzaj "nie" 2. sukces może być tylko raz w twojej karierze: nigdy nie trać wiary w samą siebie i to czego chcesz 3. za każdym razem, gdy ktoś zbliży się po autograf, myśl przeciwnie, że nikt nie będzie odzwierciedlał 4. zawsze bierz więcej z dorosłego życia niż z dziecięcego: Tomala liviana!

Zdecydowałaś nie porzucać aktorstwa. I wiemy, że to nie jest tylko twoja fantazja.Co gdybyś mogła stworzyć coś własnej produkcji i reżyserii?

- Dziwaczna działalność ! Nie zawsze będą propozycje ( zagrania w serialu czy nagrania czegoś w stronę muzyki), jednak pewne jest to, że nie można ignorować wydajności. Tak, pewnego dnia chciałabym założyć własną firmę produkującą muzykę. Jestem zafascynowana klimatami "Gran Hotel" (serial), a istnieją też postacie historyczne, które chciałabym zagrać jak Anna Frank. Ale jeśli miałabym coś wyprodukować myślę, że byłoby to coś w stylu "13 powodów", dla generowania świadomości społecznej w jakimś aktualnym ważnym temacie, z ważną wiadomością. Na razie chciałabym kontynuować naukę w tą stronę.





Zdecydowałaś się na miłość na odległość, która od roku kwitnie dzięki Face Time i waszymi wyjazdami, jaki jest Wasz sekret?

- Jak dobrze wiecie, przed rozpoczęciem związku nasza znajomość opierała się na długich dialogach i poznawaniu się, mimo wielkich trudności technicznych. I mówię to, bo cały czas wierzę w siłę listów pisanych ręcznie. Ja jestem typem zazdrośnika, a Pepe się mną bardzo opiekuje, i cały czas powtarza "Tini, pocałuj mnie troszkę" [śmiech]

Zdecydowałaś, że chcesz wyjść za mąż, jak na razie robisz wszystko, aby spełnić to marzenie.

- Tata i mama byli małżeństwem w wieku 20 lat. W dzisiejszych czasach wiem, że nie należy się spieszyć. Ale założenie rodziny z mężem jest największym marzeniem, jakie teraz posiadam. Mąż, dzieci, duży dom , pieski to jest to o czym marzę. Nawet już z Pepe rozmawiałam o ślubie i imionach dla dzieci. Mówiłam już Gino (Bogani), żeby zaczął szykować dla mnie suknię ślubną. On od razu powiedział "Daj mi noc i dzień i będzie gotowa! Ach ! I w kolejny dzień śłub w Madrycie! " Jestem bardzo niespokojna i lubię wszystko obmyślać z uprzedzeniem. Ale wolę nic nie zdradzać.



Zdecydowałaś nie przekraczać pewnych rzeczy na dzisiejszym rynku,który wzrósł na tyle, że domaga się się od Ciebie bardziej "prowokujących rzeczy". Jak daleko niewinność jest opłacalna?

- Muzyka jest po to, aby wyrazić to co się czuję i nie ma nic lepszego niż mieć wiele do wyboru.Jestem przekonana, że najlepszym sposobem w marketingu jest być sobą. Więc jestem. Nie zdradzać siebie, aby byc "cool" czy "należeć" do praw komercyjnych. Nie mam żadnych uprzedzeń do byciu sexy na scenie. Czuję się komforotwo, blisko samej siebie. Najlepszym prezentem jest to, kiedy przychodzą matki moich fanów i dziękują, za to, że się nie zmieniłam. Zawsze przed wyjściem na scenę myślę sobie, co w przyszłości pomyślą o tym moje dzieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz